W budowaniu marki wśród jej odbiorców i kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy nic tak nie
pomaga, jak prestiżowe wyróżnienia branżowe.
Stolarka naszego Klienta, firmy OKPOL, to prawdziwy
top topów, co potwierdzają aż dwie nagrody w konkursie TOPTEN 2017. Pierwszy z wyróżnionych
produktów to okno obrotowe ISO I3, w którym współczynnik przenikania ciepła dla całego okna
wynosi 0,93 W/m²K, a w przypadku szyby jest to wartość na poziomie 0,5 W/m²K. W przypadku okna
ISO I6 uzyskano zaś parametry Uw = 1,0 W/m²K oraz Ug = 0,7 W/m²K, co również plasuje je w
czołówce rozwiązań gotowych na aktualizację Warunków Technicznych w 2021 roku.
Odbywający się co roku konkurs TOPTEN ma na celu wyłonienie najlepszych rozwiązań pod względem
efektywności energetycznej, dostępnych na rodzimym rynku budowlanym. Samo wyróżnienie to
jednak połowa sukcesu – co nam po nim, jeżeli nikt się o nim nie dowie? Jako agencja reklamowa
maksymalizujemy medialne zyski, przekuwając je na zainteresowanie Klientów.
Poprzez marketing
internetowy, kampanie reklamowe adwords oraz prowadzenie fanpage w social media, wpływamy na
dezycje zakupowe odbiorców marki.