Aktualności
Narracje marketingowe o architekturze

Bardzo duże zainteresowanie cyklem naszych wykładów eksperckich – Architekt w Internecie - podczas Studia Dobrych Rozwiązań sprawiło, że zostaliśmy poproszeni o przygotowanie jeszcze jednego wystąpienia.

W związku z tym, Szymon Pietkiewicz - szef działu strategii marketingowych w Tower Group – wybrał się do  Western Grand Hotel w Kielcach, by tym razem zamiast o narzędziach, opowiedzieć o roli opowieści w marketingu.

Swoje wystąpienie rozpoczął od słów: Po poprzednich wykładach, na których opowiadałem o tym jak efektywnie wykorzystać social media, zaprojektować stronę www dla biura architektonicznego oraz korzystać z płatnych narzędzi do promocji online, zaczęliśmy otrzymywać od architektów maile z prośbą o ofertę. Po kilku spotkaniach przekonaliśmy się, że to czego najbardziej potrzebują projektanci, to wiedza strategiczna oraz koncepcyjna o tym, jak opowiadać klientom o swoich wartościach.

Dlatego czwarte spotkanie postanowiliśmy w całości poświęcić storytellingowi w strategii marketingowej. 

Publiczność doceniła nasze podejście, w związku z czym obecnie pracujemy nad produkcją materiałów wideo z warsztatów, by nieobecni w Kielcach również mogli skorzystać z naszej wiedzy.