To prawda, że jesteśmy agencją 360⁰.
Pytanie brzmi – na ile takie podejście sprawdza się w branży budowlanej i wnętrzarskiej? Czy firmy coraz chętniej otwierają się na nowe doświadczenia podczas współpracy z agencją reklamową lub PR? Jakie narzędzia marketingowe cieszą się coraz większą popularnością? Content marketing, influencer marketing? A może „stare, dobre” relacje z mediami cały czas stanowią filar budowania wizerunku marek wnętrzarskich i budowlanych?
Zapraszamy do lektury: Klik!
To prawda, że jesteśmy agencją 360⁰.
Pytanie brzmi – na ile takie podejście sprawdza się w branży budowlanej i wnętrzarskiej? Czy firmy coraz chętniej otwierają się na nowe doświadczenia podczas współpracy z agencją reklamową lub PR? Jakie narzędzia marketingowe cieszą się coraz większą popularnością? Content marketing, influencer marketing? A może „stare, dobre” relacje z mediami cały czas stanowią filar budowania wizerunku marek wnętrzarskich i budowlanych?
Zapraszamy do lektury: Klik!